Portoroški turizem kljub covidu-19 poleti dosegel lanske rezultate

Epidemija covida-19 ni poslabšala poletne sezone v Portorožu in Piranu, saj so tako julija kot avgusta dosegli lanske rezultate. Avgusta so v piranski občini zabeležili več kot 94.000 prihodov gostov oz. dva odstotka več kot avgusta lani. Turisti so ustvarili skoraj 356.000 prenočitev, kar je odstotek več v primerjavi z lani.

Pogled na Piranski zaliv in Portoroz iz hrvaske Kanegre.

Skoraj polovico nočitev so ustvarili v hotelih, kjer pa je bilo zaradi štirih zaprtih hotelov, ki predstavljajo 16 odstotkov vseh hotelskih ležišč na destinaciji, v primerjavi z lani realiziranih “le” 84 odstotkov hotelskih prenočitev. Zato pa so v drugih vrstah nastanitev v povprečju zabeležili za petino več nočitev kot lani, so sporočili iz Turističnega združenja Portorož.

Kot je znano, po koncu epidemije za razliko od ostalih hotelov v Portorožu svoja vrata niso odprli v kompleksu hotelov Metropol v lasti hrvaške družbe Hoteli Cavtat.

Sicer pa v portoroškem združenju ugotavljajo, da so tudi avgusta prevladovali slovenski gostje, ki so ustvarili dve tretjini vseh nočitev v občini. V primerjavi z lani je bilo domačih nočitev kar 178 odstotkov več. Avgusta je v primerjavi z mesecem prej na destinaciji dopustovalo več Nemcev in Italijanov. Med tujimi gosti prednjačijo Nemci, sledijo Avstrijci, Madžari in Italijani. Med slednjimi beležijo tudi največji upad nočitev, saj so jih v primerjavi z lani ustvarili kar 71 odstotkov manj. Najmanjši upad, le za 18,5 odstotka, pa je med nemškimi gosti.

V prvih osmih mesecih letošnjega leta so v Portorožu in Piranu dosegli dobrih 918.000 prenočitev oz. dve tretjini lanskega rezultata. Prav tako občina Piran še vedno močno vodi po številu unovčenih turističnih bonov. Do 23. avgusta je bilo tako unovčenih 86.816 bonov v vrednosti 13,3 milijona evrov.

Tudi septembrski rezultati so zelo spodbudni. V prvi polovici meseca so v hotelih zabeležili več kot 70.000 nočitev, kar je za odstotek več kot lani. Skoraj tri četrtine hotelskih nočitev so ustvarili domači gosti.

V Turističnem združenju Portorož ocenjujejo, da so se na letošnjo sezono dobro pripravili, pri čemer sta bila ključna hiter odziv in fleksibilnost. Takoj ob sprostitvi ukrepov so pričeli z oglaševalsko kampanjo na domačem trgu, nato pa vse pripravili za oglaševanje na tujih trgih, da so ga lahko zagnali takoj po odprtju meja. Poleg oglaševalske kampanje na domačem trgu pa so k dobremu obisku prispevali tudi turistični boni.

V novicah